BBQ ? Of hoe noemen ze dat hier ? BRAAI! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu BBQ ? Of hoe noemen ze dat hier ? BRAAI! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

BBQ ? Of hoe noemen ze dat hier ? BRAAI!

Door: Kim en Leticia

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Goedemiddag lieve lezertjes, na een super goeie maar lange vlucht zijn we gisteren op onze bestemming aangekomen. Al meteen werden we h'artelijk ontvangen door de lieve familie van Daria en Karsten en konden we onze weg verder zetten naar Hazeview, THE farm! W e hebben ons eigen huisje met elk een badkamer dus alles erop en eraan. Doodmoe maar vol van verlangen naar al het mooie wat Àfrika ons te bieden heeft zijn we toch nog richting kust getrokken, uitwaaien en beseffen dat we in een stukje paradijs op aarde zijn. Wiezit vooraan in de wagen? Reden hiervoor was dat het kopje dat het meeste vaak had even deoogjes kon sluiten. Moe maar toch nog niet volledig voldaan, wat had jegedacht, die braai kwam er nog aan! Hier kan SOS Pietje nog een puntje aan zuigen! Struisvogel op de braai en een super lekkere steak met perfecte marinade gemaakt door ons Daria, heerlijk! In combinatie met de echte Zuid Afrikaanse wijnen en de zelfgemaakte porto van Karsten hadden we het onmiddellijk door dit wordt een fantastische reis! Stoer zoals we zijn hielden we het vol tot middernacht, maar toen de vermoeidheid het van ons overnam kwam dit ook niet meer onverwacht.

Aan diegenen die ons benijden, dikke knuffel van ons beiden! Kim en Leticia

• 03 Januari 2012 - 17:00

Tania:

Hmmm, ik denk dat Leticia dit verslagje heeft geschreven. Tis precies toch een andere stijl dan de vorige verslagen. :-)
    Ben al benieuwd naar het vervolg als jullie terugkomen uit de woestijn (heb gezien dat er al een 2de verslagje was)!

• 04 Januari 2012 - 13:30

Kiekie:

Zaaaaaalig klinkt dat allemaal en tzal nog zaliger worden hoor ik!! XXX

• 04 Januari 2012 - 13:33

Kiekie:

"hazeview"...de max!! :o)

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011