Als de keuze gemaakt is - Reisverslagen van Kim De Schrijver - WaarBenJij.nu Als de keuze gemaakt is - Reisverslagen van Kim De Schrijver - WaarBenJij.nu

Als de keuze gemaakt is

Wanneer het verlangen naar het ontdekken van een andere cultuur, kortom de wereld en jezelf groter wordt, moet je eens een keuze maken. De keuze is Bali geworden, aangezien ik Afrika al voor een klein deeltje ontdekt heb, kies ik voor een volgende A, Azië. Niet te geloven wat er allemaal door mij heen gaat, voorbereidingen,een spannend gevoel, een angstig gevoel ook soms, maar vooral een gezonde dosis stress voor wat komen gaat!Ik maak deze reis in eerste instantie omdat ik benieuwd ben naar Azië, naar het gevoel van het backpacken, naar het gevoel van voldoening en naar het onbekende. Mensen maken keuzes in het leven, en kiezen is altijd een deeltje verliezen of iets loslaten voor iets anders. Ik kies om te reizen en daar begin ik nu mee. Doelstelling is 2014, een wereldreis!

Recente Reisverslagen:

01 November 2011

Klaar om te vertrekken

28 Oktober 2011

Back down south now

24 Oktober 2011

Een wereld van verschil

23 Oktober 2011

Vulkaantje beklimmen?

21 Oktober 2011

Duiken op Gili Meno
Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 16161

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 19 December 2016

Jamaica

02 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Madagascar

15 September 2012 - 06 Oktober 2012

Thailand

01 Januari 2012 - 15 Januari 2012

Terug naar AAAAAAAAAA

09 Oktober 2011 - 01 November 2011

Als de keuze gemaakt is

Landen bezocht: