Laatste dag in Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu Laatste dag in Sanur - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Sanur

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

goedemorgen iedereen,

vandaag is mijn laatste dag in Sanur. Gisteren ben ik naar de markt van Denpasar geweest, wat een drukte. Ik liet me dan toch maar voeren door de broer van de ober, iedereen heeft hier wel connecties. aangekomen in Denpasar had ik algauw een nieuwe vriend, Wiyan of zoiets, hij kon me vertellen dat het gisteren een speciale dag was omdat het volle maan was, daardoor heel wat tempelfeesten en offers. Uiteindelijk zei hij ook iets over een speciale ceremonie vandaag, hij organiseert een dagtrip en er stonden al 2 Franse op de lijst, eten bij he; thuis, daarna speciale kleertjes aan en samen naar een ceremonie, dus ik ga mee deze namiddag. Na zijn verhaal ben ik naar het Museum geweest, ja al bij al goed voor 30 min, blijkbaar veel te zot om zoiets te bezoeken bijn 35 graden. Daarna een tempel binnen met een sarong aan natuurlijk, ze knopen een rok rond je middel met een lintje errond en dan mag je binnen. Pay noz please, was het eerste wat ik hoorde, om het te huren. Eerst leek het een vergissing omdat er niet zoveel te zien was, maar daarna kwamen de offers, heel mooi om te zien. Toen zou ik nog naar de markt van Denpasar gaan, maar de zarmte en de vermoiedheid erbij hebben me terug naar mijn hotel gebracht, voor even dan toch, Sanur Beach leek me ook wel wat. Alleen op reis, ja tarara, al gauw zat er opnieuw een vriendelijke Balinees naast me. Zo ik veronderstel dat ik deze keer al minder fouten heb geschreven, indien het dt fouten zijn, ja dat kan nog altijd, hi. Zo nu is het 10.10 en ga ik nog even wandelen op het strand, om 12.30 komt Wiyan me ophalen. Morgen heb ik een drukke dag, namelijk verhuizen van hotel, richting Ubud. Ik hoop zo snel mogelijk nog een pc te vinden en dan volgt er meer. Gsm werkte e eerste dag, maar gisteren niet meer, dus tja... Aan allen die meevolgen veel plezier, en bedankt voor de fijne reacties is echt wel leuk.

Dikke knuf en tot in Ubud, xxx

  • 12 Oktober 2011 - 12:51

    Yanick:

    alé,blijkbaar is't daar tof!!
    je zal wel wat vrienden vhebben tegen het einde van je reis!!
    k'volg je verhaal!
    lieve grtjs zus XXX

  • 12 Oktober 2011 - 12:58

    Stijn:

    Het is daar nu ongeveer 21u en dus zit er bijna alweer een dag op voor u, we zullen wij nog wa werken ondertussen. Pak en zak liggen al klaar waarschijnlijk om morgenvroeg aan te zetten? Geniet van de tocht en de rest van van je vakantie. Tot snel.

  • 12 Oktober 2011 - 14:18

    Pa En Gina:

    wel wel de eerste indruk denk dat er daar in deinze al jaloers zal zijn fijn te horen dat u het goed stelt hebt ge daar ook fotos van uwen abidoebi rok en balinees balinees zal hem ne keer tegen komen ze hi fijn amuzeer u maar eens goed maar blijf wel voorzichtig he groetjes en hopelijk valt het op die andere plek ook reuze mee pa en gina

  • 12 Oktober 2011 - 17:27

    Shana:

    Blijkbaar valt het allemaal zeer goed mee.. Maar ik had wel verwacht dat je het zonder problemen ging redden! :)

    Geniet maar van de mooie momenten die je daar zal meemaken want de tijd gaat snel.

    Groetjes xx

  • 12 Oktober 2011 - 17:37

    Tania:

    Hmmm,... speciale kleren, eten bij hem thuis, speciale ceremonie,... je hebt je toch wel geïnformeerd over de huwelijksgebruiken ginds he? ;-)
    X Tania

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 16177

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 19 December 2016

Jamaica

02 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Madagascar

15 September 2012 - 06 Oktober 2012

Thailand

01 Januari 2012 - 15 Januari 2012

Terug naar AAAAAAAAAA

09 Oktober 2011 - 01 November 2011

Als de keuze gemaakt is

Landen bezocht: