Heet heet heet en eindelijk op mijn bestemmimg - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu Heet heet heet en eindelijk op mijn bestemmimg - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

Heet heet heet en eindelijk op mijn bestemmimg

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Oktober 2011 | Indonesië, Sanur

een hele goede morgend

na een hele lange vlucht eentje van 7 uren dan eentje van 8 uren en nog eens 2 ben ik er eindelijk geaakt Vergeef me als er fouten in mijn verslag staan is hier ander klavier

mijn hotel valt reuze mee, en het is hier momenteel 35 graden. vandaag ga ik naar de Markt van denpasar en ja ik laat mij toch wel voeren. Gisteren met Martijn, de hollander vanop de vlieger nog wat gaan eten hier in sanur, vandaag is hij richting de gili eilanden. Iedereen roept of je een taxi zil, kom je redelijk zot van, hehe. En oh ja mijn maagje ziet al af, hi en mijn wc loopt door dus dat is fijn,maar cvoor alles is een oplossing e. Ik zweet mij hier te pletter en het is nog maar 10 uur. Muggen eten me op alsof ik een lekker stukje fruit ben hehe. vandaag denk ik ook nog richting sanur beach te gaan om even af te koelen, met zo een temperaturen heb je dat echt nodig.

het eten is hier super, fruit enorm lekker, en mensen zeer lief en behulpzaam of komt dat nu omdat iedereen denkt dat ik van Holland kom. Geen uitroepingtekens of dergelijke zant dat lukt me hier niet. Dus iedereen terug een beetje gerust dat ik iets heb kunnen laten weten, hoop dat het aan de andere kant van de zereld even goed is hihi

Zo mijn eerste verslagje zit erop, meer details schrijf ik op in mijn dagboekje en horen jullie als ik terug ben, tot binnenkort

Dikke kus aan iedereen xxxx

  • 11 Oktober 2011 - 06:30

    Geert Van Daele:

    Stijn en ik zijn blij u te horen. Als ge een lief opscharrelt was het wel de bedoeling dat het iemand van ginder zou zijn zodat wij op vakantie konden komen. Kom dus niet naar huis met nen Hollander hé.
    Amuseer u
    De werkers op kantoor

  • 11 Oktober 2011 - 06:54

    Tania:

    Hallo!!! Van pa had ik al gehoord dat je vertraging had opgelopen (voor hem zullen het 3 héle lange weken zijn ;-) maar dat je uiteindelijk toch goed was aangekomen. Het is leuk je toch een beetje te kunnen volgen via deze blog.
    Afkoeling genoeg hier in België, maar dat merk je binnen een drietal weekjes wel. (En ja, voor een Hollander moet ge niet eerst naar de andere kant vd wereld reizen he! :-)
    x

  • 11 Oktober 2011 - 10:10

    Stijn:

    Zijt gerust, aan de andere kant van de wereld is het niet even goed. Momenteel is het hier ook 35 graden: 17.5 in de voormiddag en 17.5 in de namiddag. Het verwondert me een beetje dat de mensen behulpzaam zijn als ze denken dat je een hollandse bent, ze bestaan dus toch... :-) Tot gauw

  • 11 Oktober 2011 - 11:30

    Gina:

    Hallo kim, ik heb net zo een beetje van je verslagje naar je pa ge smst.
    Dan weet hij toch al iets hé :-)
    Hier alles ok, maar het is hier wel stil !
    Maar geniet er van meisje...
    Vele knuffels uit machelen x

  • 11 Oktober 2011 - 12:54

    Yanick:

    Fijn je te horen!!
    'k Ben blij dat alles in orde is!
    Veel foto's maken hé,dat we ook een beetje kunnen meegenieten!
    tot de volgende XXX

  • 13 Oktober 2011 - 13:45

    Dirk:

    Een goede raad van mij (ik ben een zestigjarige Vlaming die hier al 28 jaar woont)

    -drink nooit arak, want er zijn vorig jaar vier toeristen gestorven en drie toeristen blind geworden door arak te drinken. Er zit soms methylalcohol in, dat wordt ook gebruikt als antivries in auto's. Drie dagen geleden is een Australische vrouw na het drinken van arak met hersenschade naar Australie teruggebracht.

    -pas op voor honden en apenbeten, want er is rabies (hondsdolheid) op Bali en daar ga je aan dood indien je niet geimmuniseerd bent

    -bestel nooit rauwe groenten (zoals een slaatje) in een restaurant of eettentje want Indonesiers gebruiken GEEN WC papier. Zij gebruiken hun linkerhand. Soms wassen zij hun handen niet genoeg en dan gaan zij jouw groenten wassen, waardoor je ongewenste bactterien opeet die je een flinke diarree - of erger - bezorgen

    -huur geen scooter, want de politie zal je zeker tegenhouden en al het mogelijke doen om je een bedrag af te truggelen dat zij in hun zak steken

    -pas op met disco's zoals Skygarden in Kuta, want ze doen iets in je drankje om je later gemakkelijker te verkrachten

    -neem enkel BLUE BIRD TAXI, want die hebben een meter en zijn eerlijk.

    En geniet verder van Bali !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 16196

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 19 December 2016

Jamaica

02 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Madagascar

15 September 2012 - 06 Oktober 2012

Thailand

01 Januari 2012 - 15 Januari 2012

Terug naar AAAAAAAAAA

09 Oktober 2011 - 01 November 2011

Als de keuze gemaakt is

Landen bezocht: