Nog 8 dagen vol spanning - Reisverslag uit Brussel, België van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu Nog 8 dagen vol spanning - Reisverslag uit Brussel, België van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

Nog 8 dagen vol spanning

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

01 Oktober 2011 | België, Brussel

Jaja nog 8 dagen en het is 9 oktober. Vol spanning kijk ik ernaar uit, maar ook soms met een klein hartje :)Ik weet dat er sommigen zijn die even hard meeleven met mij voor dit avontuur, merci daarvoor :p Sommigen verklaren mij zot dat ik dit avontuur aanga, maar er is er maar eentje die dit begrijpt en dat ben ikzelf. Hopelijk kan ik ter plaatse snel een bericht posten, zodanig dat de pappie niet te ongerust hoeft te zijn :)Tot binnenkort!

  • 06 Oktober 2011 - 09:10

    Zussie:

    Beleef ginder een fantastisch avontuur maar kom ook weer veilig terug he!

  • 07 Oktober 2011 - 20:36

    Katrien:

    ik kijk er al naar uit om alles mee te volgen!

  • 07 Oktober 2011 - 20:36

    Katrien:

    ik kijk er al naar uit om alles mee te volgen!

  • 08 Oktober 2011 - 18:34

    Zussie:

    Zit hier ook al met de kriebels. Een héééle goeie reis gewenst en hopelijk heb je vaak de kans om het thuisfront up to date te brengen.
    Dikke knuffel x

  • 09 Oktober 2011 - 09:27

    Yanick:

    Geniet ervan!!

  • 10 Oktober 2011 - 06:52

    Leticia:

    hey meid! Ik heb gisteren aan jou gedacht, toen je moest vertrekken! Je bent toch met rechtervoet ingestapt he???!!! :-)
    Ik zal je je elke dag hier volgen! Enneuh, je bent niet zot hoor, ik ben ongelooflijk fier en jaloers dat je zo'n uitdaging aangaat!!!

  • 10 Oktober 2011 - 07:45

    Stijn:

    Hey,
    Je beleeft momenteel je droom, geniet er dan ook met volle teugen van! Ik kijk alvast uit naar je eerste bericht. Dikke chapeau dat je dit aandurft. En ja, ben er jaloers op ;-)
    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 16190

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 19 December 2016

Jamaica

02 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Madagascar

15 September 2012 - 06 Oktober 2012

Thailand

01 Januari 2012 - 15 Januari 2012

Terug naar AAAAAAAAAA

09 Oktober 2011 - 01 November 2011

Als de keuze gemaakt is

Landen bezocht: