Iemand kreeftje? - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu Iemand kreeftje? - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

Iemand kreeftje?

Door: Kim en Leticia

Blijf op de hoogte en volg Kim

03 Januari 2012 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Hallo,

Na een deugddoende nacht, met een kleine onderbreking van vreemde vogels, muggen en olifanten waren we klaar voor een dagje luieren onder de Afrikaanse zon. Zwembad in, zwembad uit, smeren, nog eens smeren en nog eens smeren, ..... En toch nog verbranden! Vanavond eten we een typisch Afrikaans gerecht, namelijk bobotie, gekruid gehakt met curry, rozijntjes, amandelnootjes,borrykruiden,blatjang,en andere geheimpjes, .... Daarna gaan we toch even een rugzakje maken om de woestijn te doorkruisen voor 4 dagen, jaja we gaan in Namibie kamperen! We kijken heel hard uit naar deze trip, als roodhuiden zich begeven onder de roodhuiden vallen we zeker niet op. Primitief leven, zonder douche, toilet of bedje zullen deze stoere rangers de brandende zon en de hopen zand trotseren! We vertrekken morgen om 6u en zullen aankomen tegen de avond, een lange tocht in een super 4x4 zal alvast zorgen voor het nodige plezier! Zondag zijn we terug op THE farm, Moe,voldaan maar super enthousiast want we hebben het toch maar weer gedaan!

Dus beste lezertjes geen zorgen de komende 4 dagen, zondag beantwoorden we terug al jullie vragen.
Groetjes en zoentjes van jullie 2 kapoentjes :-)

• 03 Januari 2012 - 18:26

Gina & Pa:

Hey, geniet er van meisjes,want hier is het voor de moment herfst :p
    Ik ben benieuwd naar jullie verhaal en ervaring van de woestijn!
    Alle smeren jullie maar goed, wij zitten lekker voor het vuur :-)
    Vele groetjes...

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011