Terug het gevoel van vakantie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu Terug het gevoel van vakantie - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Kim Schrijver - WaarBenJij.nu

Terug het gevoel van vakantie

Blijf op de hoogte en volg Kim

16 September 2012 | Thailand, Bangkok

Koekoek, hier zijn we weer, na een vlucht vol turbulentie, een Thai slapend met open mond naast me en een opgeblazen gevoel werd het tijd voor een activia hehe.... Geen volle zon maar toch een temperatuurtje om u tegen te zeggen, drukkend warm en opnieuw een querty klavier, pfff Centjes wisselen, heel gedoe maar wat had je dan verwacht, uitleg volgt later ;0 Taxi met een meter, goed idee. Bijna als 2 filmsterretjes naar ons hotel gebracht, helaas de roze taxi was voor de heren, you know the adres, you know the hotel, i know yes yes i know okay ja jongens, maar veilig en wel aan ons hotel. Taxi is de moeite binnenin, nee pa geen blote wijven gelijk in de camions ;-0 maar bankbiljetten op het plafond en nog veel andere snuisterijen. Voor alle duidelijkheid mijn pa heeft geen blote wijven posters hangen in zijn camion ;0 grapje dus e. Hotel in een vies stinkend straatje, veel te vroeg maar we konden gelukkig al op de kamer, en deze keer geen toilet dat blijft lopen, alle ik weet het eigenlijk nog niet aangezien ik de sanitaire stop al moest maken in de luchthaven. Oh roken op straat is blijkbaar strafbaar, 5 meter verder is er een rookzone ook in openlucht, begrijpen wie begrijpen kan zeker. Hotel is verzorgd en we nemen zo dadelijk een plonsje, helaas geen zonnetje maar toch zweet ik mij al te pletter. Sebiet gaan we nog eens naar de markt, slenteren, ben doodmoe, ijskoud op de vlieger en geen oog dicht gedaan, we trekken gewoon door tot vanavond. Ondertussen is het hier 10.19 u jullie doen nog dodo
:) ah eindelijk gevonden mijn lachend peetje. Voila kort maar krachtig dit bericht, we zijn veilig en wel ter plaatse, eten goed en van mijn constipatie in Belgie is hier al niet veel meer van te merken :) Morgen nog een dagje Bangkok en dan reizen we verder. Tot hoors en een dikke kus van mij, xxx

  • 16 September 2012 - 09:42

    Zus:

    Amai,
    zo te horen zal't een 2de Bali reis worden!
    Zorg goed voor elkaar,
    geniet van je vakantie!

  • 16 September 2012 - 20:55

    Abidoebi:

    hallo goed om iets te horen zie ge moest geen pul mee hebben he beter geluisterd naar papaatje he en als ge die plafons kunt plunderen hebben jullie reis gratis hi onder tussen zit ik wel met een nieuwe klio is niet meer de zelfde van u ze hi hi zal aardig rekeningske zijn ze allee blijf het goed doen alle twee en geen risicos nemen he gr pa groedtjes aan mijn meetje he

  • 17 September 2012 - 01:49

    Snoopy:

    Het typen met een qwerty begint al goed te lukken! Ben blij dat jullie er goed zijn geraakt. Geniet van uw verlof, eet veel lijst maal zijt voolal voolzichtig. Tot gauw! Knuf

  • 17 September 2012 - 18:59

    Abidoebi:

    zo zo de ene verassing naar de andere dat belooft alle der heeft daar iemand flink zijn best gedaan voor frostie alles netjes klaar gezet op de tafel koffie en koekjes de kat vergeten we he den ambetanterik doet niet anders dan mij bijten morgen vliegt hij in de kook pot zal ik ne keer in hem bijten nog iets ge ziet hem goed lopen in da kort gras hi zo ik hou u verder op de hoogte hoe hij geeft gesmaakt gr abidoebi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Daar gaan we dan met voorbereidingen, verlangens en gezonde zenuwen! :) Binnenkort in oktober is het zover, dan trek ik richting Indonesië, ik verlang naar Bali. Hopend dat anderen iets kunnen hebben aan dit reisverslag, zo hoop ik ook voor mezelf mijn onvergetelijke momenten op deze manier onvergetelijk te maken.

Actief sinds 24 Juli 2011
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 16181

Voorgaande reizen:

30 November 2016 - 19 December 2016

Jamaica

02 Oktober 2014 - 26 Oktober 2014

Madagascar

15 September 2012 - 06 Oktober 2012

Thailand

01 Januari 2012 - 15 Januari 2012

Terug naar AAAAAAAAAA

09 Oktober 2011 - 01 November 2011

Als de keuze gemaakt is

Landen bezocht: